نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6624
-
الف
+

هجوم مردم به صفحه مجازی بازیگر نقش «پری سیما» در سریال ستایش

نقش «فریبا نادری» در فصل سوم سریال ستایش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با نشر «ستایش3» از صدا و سیمای ایران، شماری از کاربران فضای مجازی واکنش های متفاوت و جالبی را درپیوند با نقش های بازیگران این سریال نشان داده اند.

درحالی که انتقادها از گریم «نرگس محمدی» بازیگر نقش «ستایش» همچنان ادامه دارد، «فریبا نادری» دیگر هنرپیشه این سریال نیز بازخوردهای متفاوتی را نسبت به نقش «پری سیما» از مخاطبان در فضای مجازی دریافت کرده است.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با گذاشتن نظرهایی نفرت خود را از کرکتر پری سیما در سریال ستایش3 نشان داده و حتی برخی او را تهدید کرده اند.

بانو نادری در مصاحبه اخیر خود گفته که مردم به خاطر کرکتری که در ستایش 3 بازی کرده به وی ناسزا می گویند و بسیاری پیام می دهند چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و....

در ادامه به برخی از کمنت های مردم در صفحه اینستاگرام بانو نادری پرداخته ایم:

 - سلام ببخشید کیک و کلوچه نادری هم مال حشمت فردوس بود کشیدن بالا؟؟

- بدجنس

- بیا و زن باش برو پول های حشمت فردوس و پس بده

- پول حشمت و بده مال حرام خور

- با پول فردوس رفتی فرانسه، این پول ها خوردن نداره

- آخرش جواب همه نامردی هایی که کردی و پول و ثروتی که بالا کشیدی و ریختن خون بیگناه رو پس میدی!

- خانم نادری چرا این دخترا رو اذیت می کنی از خدا نمی ترسی؟ از قیامت نمی ترسی؟ یعنی چی آخه ظلم کردن هم حدی داره..

حال «فریبا نادری» در واکنش به اظهار نظرهای مردم در رابطه با نقش پری سیما در ستایش3 متن زیر را منتشر کرده است.

گفتنی است در فصل سوم سریال ستایش «داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «سیما تیرانداز»، «فرهاد جم»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «بهزاد خداویسی»، «محمدرضا داوود نژاد»، «مریم خدارحمی»، «مهتاج نجومی»، «امید علیمردانی»،«شهروز ابراهیمی» و «شهرام پوراسد» به ایفای نقش پرداخته اند.

ف ا / ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

دوستان گرامی و بینندگان عزیز ،،با سلام سریال ستایش همانند زندگی بهضی از خانواده های ایرانی میباشد . سریال را نگاه کنید ،،،لذت ببرید نه نظر منفی بدهید انها فقط یک هنرپیشه هستن و بس . ایا توهین کردن و ناروا گفتن تاثیری در پخش نکردن سریال یل باز ایستادن هنرپیشه ها از بازی دارد؟؟؟؟ خیر نادانی و بی خردی ،،،بیسوادی و بی فرهنگی لازمه اش تمرین خوب نگریستن،،،،خوب فکرکردن میخواهد . پس از توهین بپرهیزید.